Dienstverlening

De COL MKB (online) dienstverlening werkt samen met diverse midden- en kleinbedrijven. Deze klanten richten zich op verschillende producten en hebben heel verschillende doelgroepen. De bedrijven hebben echter ook overeenkomsten. Zo zijn de meesten relatief jong en zijn ze allemaal gedreven om te groeien in ieder mogelijk aspect. De ondernemers achter deze bedrijven willen graag een toepasbaar advies waar ze iets mee kunnen en geen advies wat in theorie werkt, maar in de praktijk nauwelijks of niet haalbaar is. De brede kennis die de bedrijfskundige achtergrond van de adviseurs biedt is voor deze ondernemers een aanwinst. In samenwerking met de consultants bereiden de ondernemers zich voor op een toekomst waarin groei, innovatie en continue verbetering van het bedrijf belangrijke speerpunten zijn.

In een snel veranderende markt is het een uitdaging om voorop te blijven lopen. Alle consultants zijn jonge professionals met actuele kennis over uw vraagstuk. Zo hebben zij een frisse blik op vraagstellingen en komen ze met creatieve en innovatieve ideƫen. Iedere consultant heeft ervaring met lean six sigma en hiervoor een daadwerkelijk proces ontworpen en uitgevoerd voor bestaande bedrijven. Daarnaast zijn de adviseurs enorm enthousiast en doelgericht.

Voor vrijwel iedere uitdaging is een oplossing. Met persoonlijk contact willen we betrokken zijn in uw organisatie. Wij begrijpen beperkingen van kleine bedrijven en door onze flexibiliteit kunnen we diverse soorten klanten voorzien van hulp. Door echt samen te werken ontstaat een gepersonaliseerde oplossing.

Missie: Als jong en creatief adviesbureau MKB’ers inspireren en ondersteunen om beter te gaan presteren door middel van professioneel advies

Visie: Erkend worden als het meest talentvolle MKB consultancybedrijf van Nederland

Strategie: Een geaccepteerd en implementeerbaar adviesplan afleveren bij alle klanten binnen vijf maanden

Als aanvulling op de artikelen hierboven zijn er ook korte video’s gemaakt ter voorbereiding op het lezen hiervan. Een aantal voorbeelden hiervan:

‘Inkoop in ziekenhuizen’ – Vincent Noordhof – https://www.youtube.com/watch?v=vKQx-iurAAc&list=UUZTQHf0DrG5w0uAcxjf8ZIA&index=1

‘Het succesvol implementeren van een strategie’  – Anthony Ha – https://www.youtube.com/watch?v=sTjcD4b3qKo&list=LL4I57QRLlnLBwI3kruOTjCw&index=2&t=0s

‘Intern ondernemerschap’ – Timo Oude Groothuis – https://youtu.be/9wgYFj7VZMU

‘Het moderne leiderschap’ – Jeroen Brookman – https://youtu.be/kMrILdBBtJQ

‘Organisatiegroei’ – Robin Deegens – https://youtu.be/43aVPeeg_Z4

‘Leiderschap’ – Hannah de Wolff – https://www.youtube.com/watch?v=rFkvMTTE4DQ&feature=youtu.be

‘Online Marketing: waarom je niet zonder kunt’ – Bas Blondeau – https://www.youtube.com/watch?v=vShudluNh34&feature=youtu.be

‘Teamontwikkeling’ – Roos Talsma – https://youtu.be/OFZPV4aGI3I

‘Social media marketing toegepast op mulitnationals’ – Amke Euving – https://www.youtube.com/watch?v=6JiQ1h2Mp7U&feature=youtu.be

‘Strategisch marketing’ – Dani Venema – https://youtu.be/MdmP1Xloacs

‘Onderscheidend vermogen in startups’ – Wilko ten Hoor – https://www.youtube.com/watch?v=-FTfr31KHUw&feature=youtu.be

Sluit Menu